dilluns, 8 de setembre del 2014

Àmsterdam

El dia 22 d'agost vaig estar amb la meva família a Àmsterdam, la capital d'Holanda. 
A Àmsterdam hi vam estar poc temps, però jo ja en vaig tenir prou perquè em va estressar bastant ja que hi moltíssimes bicicletes, molts tranvies i molts cotxes. Tot i els vehicles, Àmsterdam em va agradar perquè és una ciutat molt bonica ja que hi ha canals, molts edificis preciosos...
El que més em va agradar d'Àmsterdam va ser el Mercat de les flors perquè hi havia moltíssimes flors, però de les flors que hi havia més eren tulipes, ja que la tulipa és la flor dels holandesos perquè els agrada molt.Jo al mercat de les flors hi vaig comprar una tulipa de fusta molt mona.
A Àmsterdam també vaig anar a veure la plaça de l'ajuntament. És molt bonica però hi ha moltíssima gent i també hi ha molts tranvies.

Tot i ser bastant estressant, Àmsterdam en va agradar molt!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada