dimarts, 6 de gener del 2015

Això és un secret que només sé jo

Ha sigut molt emocionant llegir un llibre de misteri. Aquest llibre es titula: "Això és un secret que només sé jo". L'ha escrit L'Eulàlia Canal, que per cert, és el tercer llibre que em llegeixo d'ella; els altres dos eren "Un somni dins el mitjó" i "Un petó de mandarina" i em van agradar moltíssim. Els dibuixos del llibre "Això és un secret que només sé jo" són de la Zuzana Calej.
Per a mi ha sigut el meu tretzè llibre de la col·lecció de la formiga groga, però en realitat és el número 50.

El protagoniste i el narrador del llibre, un nen anomenat Hug, que es pensa que és un cas perdut. Però a la seva amiga Dèlia no pensa així. La Dèlia ja és molt gran i un dia, quan l'Hug arriba a l'escola, no la veu al seu lloc, al costat de la porta. A la taula hi ha el cafè sense tastar. Continua caminant i la veu allà, estirada al terra al costat de les escales. S'hi apropa i veu que al seu costat hi ha un botó amb un dibuix d'una serp. Comença a rumiar i al final intueix que està al davant d'un assassinat.
Es posa malalt, però després de curar-se, ell i els seus amics (el Yuri i la Rita) decideixen esbrinar tot el que ha passat, i passen moooltes aventures i alguns molta por.

A mi el llibre m'ha agradat molt, i és que quan començava a llegir, no podia parar!
És un llibre de molt de misteri però tot i així no tenia gaire por, bé, una mica sí.

Si us agrada aquest tipus de llibres, aquest llibre és per a vosaltres.

Us el recomano!!!  ; )



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada