divendres, 29 d’agost del 2014

Belfast

El dia 17 d'agost vaig estar amb la meva família a Belfast que és la capital  d'Irlanda del Nord ( el Regne Unit ). Belfast és una ciutat molt bonica.
Vam anar a veure les pintades a les pareds que molt típiques d'allà i que s'assemblen una mica als graffitis però amb el tema de la política. N'hi havia alguns que eren molt macos i molt grans!

També van anar a veure l'ajuntament: és molt gran!!! Hi vam entrar i no sé pas si és més bonic de dintre o de fora. Crec que l'ajunament va ser el que més em va agradar de Belfast.
 
A més a més de les pintadaes a les pareds i de l'ajuntament, vam anar a fer un bolt per Belfast i a mi em va agradar molt.

Belfast és una ciutat molt bonica però em van agradar més altres ciutats que vam anar a visitar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada