dimarts, 26 d’agost del 2014

Hamburg

El dia 12, 13 i 24 d'agost d'aquest 2014 he estat amb la meva família a la ciutat alemanya d'Hamburg.
Mai havia estat a Alemanya abans i no parlo gens d'alemany, així que tot em va semblar una mica extrany.
Només arribar a l'aeroport em vaig adonar de que la gent era molt sileciosa. Tanta gent com hi havia i no es sentia a ningu!
A mi em va agradar molt l'ajuntament d'Hamburg perquè és molt gran, molt bonic i té unes paradetes de frankfurts, patates fregides i crêpes que són per llepar-t'hi els dits. També em van encantar els canals: són extraordinaris. A més a més de l'ajuntament i els canals, també vaig anar a veure un museu d'arts decoratives. Em va agradar molt, però com jo tenia febre, no em vaig poder fixar molt en algunes coses. També vaig estar a l'estació de trens que és preciosa amb aquell rellotge allà al mig.
Crec que el fet de estar-hi tres dies em va servir molt per veure moltes coses.



Hamburg és una ciutat marevellosa i molt encantadora.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada