dissabte, 30 d’agost del 2014

Glasgow

El dia 18 d'agost vaig estar amb la meva família a Glasgow.
Glasgow és la ciutat més gran d'Escòcia, pero no és la capital. A Glasgow, una amiga de la meva àvia ens va fer de guia. Ella es diu Marion i és molt i molt simpàtica.
Junts vam anar a fer un volt en un autobús que es diu Hop on- hop off ( que vol dir pujar d'un salt i baixar d'un salt ) i vam veure l'ajuntament, la universitat de Glasgow, tot el paisatge, un museu... Aquest museu va ser molt divertit de veure, perquè tractava sobre història de la ciutat. Aquest museu em va encantar!!! El que més em va agradar d'aquest museu, va ser un carrer on hi havia moltes botigues antuigues.

També vam anar a veure la plaça: George Square, que és la plaça on hi ha l'ajuntament i és molt gran.
I a un altre lloc vam veure l'estatua del duc de Wellington que tenia un cono de trànsit al cap.

Glasgow em va encantar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada