dijous, 4 de setembre del 2014

Cork

El dia 20 d'agost vaig estar amb la meva família a Cork, una ciutat d'Irlanda molt bonica.
A Cork també vam anar a fer un tom per la ciutat amb un autobús que es diu Hop on- hop off, i vam parar en un edifici que ens pensavem que era un museu, però al final va resultar que era una presó antiga. Però encara que fos una presó, a mi em va agradar perquè vaig veure com era una presó d'abans i no em va agradar perquè vaig veure com castigaven a la gent i fins i tot hi havia un nen a la presó, em va fer molta pena.
També vam anar a veure el mercat anglès, on hi havia moltíssima varietat de menjar i moltes paradetes.
A més a més vam veure quasi tot Cork amb aquell autobús i la veritat és que a mi em va agradar bastant.

Cork em va agradar molt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada