dimarts, 2 de setembre del 2014

Dublin

El dia 19 d'agost vaig estar amb la meva família a la capital d'Irlanda : Dublin. A mi Dublin em va encantar tant que va ser una de les dues ciutats, de les que vam veure, que més em van agradar ( l'altra ciutat va ser Edimburg ).

El primer lloc on vam anar de Dublin va ser la seva Universitat que es diu Trinity College. Vam anar a veure el pati de la Universitat i a mi em va semblar enorme!!!!! Tenia moltes plantes i molts colors! I de fora és encantadora, sembla de conte!

També vam anar a fer un tom amb l'autobús Hop on- hop off, que és un autobús que et porta per tota la ciutat. Tot Dublin és preciós! Amb l'autobús vam veure la fàbrica de cervesa Guiness, que és la cerversa irlandesa i també vam veure una cosa molt curiosa de veure: la casa del president. És blanca i téun parc al davant que és enorme.

L'autobús ens va deixar a St. Crist George Cathedral que és una catedral molt i molt bonica i també sembla de conte igual que la Universitat.

Al costat de la catedral hi ha el Dublinia que és un museu molt gran i molt bonic que t'explica l'època mediaval i l'època dels vikings a Dublin, i a mi em va agradar molt perquè té moltes coses que pots tocar, fer moltes activitats i enprovar-te vestits d'aquelles èpoques.



En general, Dublin em va encantar!!! ; )


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada