diumenge, 14 de desembre del 2014

Girona Banda Band - Banda Cinema

Aquest any m'he apuntat a la Girona Banda Band, que és una banda que toca súper bé. Hi ha quasi tots els instruments de vent! El director de la Girona Banda Band es diu Sam i és un director exel·lent! A la Girona Banda Band també hi toca la meva germana. Ella toca el saxo, i com que jo toco el piano
i a la banda no hi ha piano, toco percussió conjuntament amb un amic meu i altres nois.

Per Nadal, la Girona Banda Band farà un concert sobre cançons de banda cinema. Tocarem moltes cançons conegudes, com per exemple Els Pirates del Carib o West Side Story. El concert serà a la Sitja de Fornells.
Em fa molta il·lusió tocar en aquest concert, perquè jo mai havia tocat en una banda, i menys a la Girona Banda Band, que per a mi és una banda de nivell professional. Si voleu saber més sobre la Girona Banda Band, aquí teniu l'adreça del seu blog: gironabandaband.blogspot.com.es.
Al concert, després de les cançons de banda cinema tocarem alguna cançó de Nadal.
Si hi voleu venir, l'entrada del concert costa 3 euros.

Hi esteu convidats!!!!!!

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada