dilluns, 29 de desembre del 2014

Un petó de mandarina

Ja fa uns dies, i fins i tot setmanes, que al col·legi ens vam acabar de llegir el llibre del primer trimestre. Aquest llibre es titulava: Un petó de mandarina. La veritat és que no m'hauria fet res tornar-lo a llegir, ja que ha sigut molt emocionant de llegir. 
El llibre va sobre una nena que és nova a una escola. Resulta, que la nena (la Vanina) ve d'un país on hi ha guerres. També hi ha un nen que s'enamora de la Vanina. Un dia, quan el nen, que es diu Tavi, es vol apropar a la Vanina, un altre nen, que és molt mal educat, apareix al seu davant i li diu que ni s'apropi, perquè la Vanina està enamorada d'ell. En Tavi s'ho creu i s'emporta una gran decepció. I des de llavors tot el que fa la Vanina per ell, es pensa que només ho fa per a ser amable o alguna cosa per l'estil, però, en realitat és això? Aquesta part no us la vull explicar, perquè si llegiu el llibre us l'hauré espatllat.

Aquest llibre l'ha escrit l'Eulàlia Canal i els dibuixos són de Sara Ruano. Aquest és el segon llibre que em llegeixo de l'Eulàlia Canal. L'altre llibre va ser: Un somni dins d'un mitjó, que em va agradar molt també.

M'ha encantat aquest llibre, perquè en Tavi es creu que no és ningú, que no sap fer res, i m'ha ensenyat que tothom és important i que tothom sap fer moltes coses. No hi ha ningú que no sàpiga fer absolutament res.

Ha sigut mooolt bonic llegir aquest llibre.

Us el recomano!!!!! ; )



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada